Ghost : In Your Arms Again ゴースト もういちど抱きしめたい Sub Indonesia





Korean potter Jun-Ho (Song Seung-Heon) meets successful young entrepreneur Nanami (Nanako Matsushima) in Tokyo. The couple fall in love and soon marry. A year after their marriage tragedy strikes when Nanami is killer on her way home. Nanami, not ready to leave this world, remains in this world in spirit form. During this time she learns that her death wasn't an accident and her husband Jun-Ho is in imminent danger. Unable to contact any humans except a psychic named Unten (Kirin Kiki), can Nanami warn Jun-Ho before harm comes his way?

Movie: Ghost / Ghost : In Your Arms Again
Romaji: Gosuto
Japanese: ゴースト もういちど抱きしめたい
Korean: 고스트 : 보이지 않는 사랑 (Ghost: Boiji Anneun Sarang)
Director: Taro Otani
Writer: Shimako Sato, Miho Nakazono
Producer: Takashige Ichise
Cinematographer: Takuro Ishizaka
Release Date: November 13, 2010
Runtime: 116 min.
Language: Japanese
Country: Japan

About AlfaTube

Kumpulan Film Indonesia Terbaru semua Ada disini.. Tonton Juga Animasi dan Film Jepang Terbaru Enjoy ..........!!!!!!

About Alfa

ALIF orang tua gw kasih nama ke gw,kenapa gw di kasih nama alif…? katanya sih…karena gw anak pertama. tapi orang-orang seringnya manggil gw “alip”,pakenya “p” bukan “f”.yaaa…maklumlah gw lahir dijawa.cz lidah orang jawa susah lo bilang “ef” tetep ja kepleset jadi “ep”. Desa kuta itu tmpat gw lahir,tapi bukan kuta bali lhoooo… desa kuta adalah sebuah desa yang terletak di jateng tepatnya kec belik kab pemalang,eeeittt tapi jangan salah lho,, Selengkapnya tentang Alfa

Navigasi

Social Stuff

Info